libris.ro

[fusion_builder_container hundred_percent=”yes” overflow=”visible”][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”]

6 pasi pentru a evita astenia de primavara
6 pasi pentru a evita astenia de primavara

Astenia de primavara isi face pe nesimtite prezenta, afectandu-ne cu usurinta atat sanatatea, cat si propriile emotii.

Regasiti in articolul de mai jos o serie de metode recomandate in aceasta perioada astfel incat sa ne putem bucura de revenirea soarelui pe cer.

1. Primul pas: curatarea

Acest proces poate consta atat intr-o cura de detoxifiere bazata pe o alimentatie cat mai sanatoasa si echilibrata (de exemplu: fructe si legume), dar si pe o curatare a mintii de reziduurile adunate de-a lungul iernii, pe parcursul acestui proces de dezvoltare personala. Motivul pentru care apare aceasta astenie de primavara se regaseste tocmai in toxinele adunate pe timpul iernii, iar o cura este ocazia ideala de a face asta.

2. Respiratie si miscare

Soarele abia astepta sa ne zambeasca dupa o iarna in care i-am simtit lipsa. Am putea sa ii raspundem in aceeasi maniera prin a iesi cat mai mult in aer liber si a profita de stralucirea acestuia. Dupa lunile in care multi dintre noi am stagnat, miscarea regulata este remediul ideal impotriva asteniei de primavara. Si ne va ajuta sa ne mentinem si in forma!

3. Somnul dulce mult aduce

Desi avem tendinta de a pierde noptile pentru a ne bucura mult mai mult de ziua care incepe sa devina tot mai lunga, nu este indicat sa neglijam importanta somnului. Adultii ar trebui sa doarma in continuare cel putin 7 ore pe noapte pentru ca organismul lor sa functioneze in parametri optimi.

4. Sa nu neglijam metodele de relaxare

Fie ca este vorba de o plimbare linistita in natura, fie ca iesim cu prietenii in oras sau pur si simplu petrecem mai mult timp cu noi insine bucurandu-ne de activitatile preferate pe care le avem de indeplinit, relaxarea merge mana in mana cu inlaturarea asteniei de primavara.

5. O alegere naturista!

Ce ati spune daca in locul cafelelor si bauturilor alcoolice ati alege ceaiurile sau sucurile naturale? Daca in locul excesului de dulciuri, ati alege o ciocolata neagra mai sanatoasa? Chiar daca alegerea nu pare deloc una gustoasa (desi cu siguranta, acest aspect tine de creativitatea fiecaruia dintre noi), cu siguranta este una sanatoasa. Incercati doar si va puteti surprinde.

6. Sa nu uitam suplimentele alimentare.

Atat vitaminele, cat si mineralele si suplimentele de fier sunt mai mult decat folositoare in aceasta perioada pentru a diminua oboseala sau senzatia de slabiciune. De asemenea, laptisorul de matca si polenul au un efect energizant, ajutand sistemul nervos.

[/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here