Cateva reguli

Pentru regulamentul concursurilor apasati aici
Politica cookie-urilor este disponibila aici
Despre cursurile online de dezvoltare personala, cum se cumpara si ce se intampla mai departe, ai detalii aici

De ce oamenii isi urasc joburile?

Home/Articole/Dezvoltare personala / Leadership/De ce oamenii isi urasc joburile?

De ce oamenii isi urasc joburile?

Deoarece in ultima perioada tot mai multi oameni sunt nemultumiti de joburile lor, am hotarat sa dedicam un articol si angajatorilor.

joburile

Deoarece in ultima perioada tot mai multi oameni sunt nemultumiti de joburile lor, am hotarat sa dedicam un articol si angajatorilor.

Un articol onest si concret care sa le minimizeze acestora uimirea in momentul in care angajatii lor isi anunta demisia.

Un studiu recent realizat de Dale Carnegie Training arata ca trei sferturi dintre angajati nu sunt multumiti de joburile lor.

Din pacate, aceasta neimplicare ii poate costa pe angajatori mai mult decat isi imagineaza, atat din punct de vedere al banilor, cat si din punct de vedere al oamenilor si al imaginii companiei.

Poate ca sunteti curiosi care sunt principalele motive pentru care angajatii isi urasc joburile, asa ca nu va mai punem la incercare rabdarea:

1. Cred ca lucrurile functioneaza mai bine in ograda vecinului.

Daca prietenii angajatilor tai au parte de experiente minunate in cadrul altor companii, care ar fi motivul pentru care angajatii tai nu ar fi invidiosi?

Transparenta si beneficiile pe care cei din jurul lor le prezinta ii poate determina pe acestia sa viseze la alte locuri de munca.

Ce-ar fi ca din cand in cand sa mai arunci cate un ochi la ce fac celelate companii? Nu te indeamna nimeni sa te intreci cu Google, insa te poti inspira din modalitatea in care alti angajatori isi motiveaza subalternii.

2. Valorile lor nu sunt comune cu cele ale companiei.

Nemultumirea poate aparea in momentul in care angajatul este obligat “sa vanda” un produs, o idee, un concept in care el nu crede.

Asadar, este indicat sa reusesti inca de la inceput sa angajezi oamenii care sa se regaseasca in cerintele companiei.

De exemplu, daca munca in echipa si creativitatea sunt cateva dintre valorile companiei, ai grija sa nu angajezi o persoana care se descurca cel mai bine pe cont propriu.

Altfel, s-ar putea sa o vezi cum paraseste compania in cateva luni.

3. Angajatii nu se simt apreciati.

Angajatii au nevoie sa stie ca munca lor este apreciata. Intreaba-te cum le arati angajatilor tai ca le apreciezi munca si ca ii consideri valorosi.

O recompensa nu inseamna neaparat o marire de salariu la fiecare realizare pe care acestia o au. Uneori, o incurajare verbala sau pur si simplu o multumire pot fi primite mai bine decat ti-ai imagina.

Cel mai important lucru este sa iti exprimi destul de des recunostinta fata de angajatul tau pentru ca acesta sa simta ca munca lui a fost cu adevarat apreciata.

4. Nesiguranta jobului.

Este usor ca angajatii sa-si urasca joburile in momentul in care nu stiu daca luna viitoarea vor avea de lucru. Daca firma ta trece printr-o perioada dificila, nisipurile miscatoare pe care aceasta se afla iti pot destabiliza angajatii.

Incearca sa ramai transparent si sa le vorbesti deschis angajatilor tai despre situatia cu care va confruntati. Sinceritatea ta va fi apreciata si poate ca impreuna veti reusi sa depasiti aceasta perioada nefavorabila.

5. Lipsa de promovare.

Care este politica firmei tale in ceea ce priveste promovarea?

Multi angajati ajung sa se simta blocati in joburile lor deoarece nu au nicio sansa de a avansa in cadrul companiei pentru care lucreaza. Chiar daca firma ta este mica, este nevoie sa le oferi oamenilor sansa de a promova.

6. Sunt nemultumiti de salariul lor.

Nimic nu alunga dorinta de a munci mai mult decat sentimentul ca esti platit mai putin decat meriti.

Este posibil ca salariile angajatilor tai sa nu fie atat de mari pe cat ar merita cu adevarat, ceea ce le poate aduce o mare frustrare.

7. Exista prea multe reguli de care angajatii trebuie sa tina cont.

Regulile pot distruge o echipa. Nimic nu este mai enervant decat incapacitatea de a lua propriile decizii.

Pentru inceput, poti creste autonomia angajatilor tai prin a le permite sa indeplineasca pe cont propriu un anumit scop.

Astfel, poti observa cum actioneaza in astfel de situatii si poti crea o legatura sanatoasa de incredere si productivitate care va aduce beneficii companiei tale.

8. Angajatii nu se simt provocati la joburile lor.

Este posibil ca in momentul in care o persoana se afla pe drumul sau, sa-si doreasca mai mult de la ea pentru a-si testa limitele. Este posibil ca multi oameni sa-si doreasca sa-si schimbe joburile deoarece nu le ofera niciun caracter de noutate.

Astfel, ei pot simti ca pot reusi sa devina mai buni in alta parte.

Tie iti place jobul tau?

By | 2016-10-23T16:57:07+00:00 decembrie 12th, 2013|Dezvoltare personala / Leadership|1 Comment

About the Author:

Mihaela Marinas scrie articole si tine cursuri de dezvoltare personala, din dorinta de a-i insoti pe cei din jur in calatoria catre ceea ce sunt cu adevarat. Este fondator Aimee-Damaideparte.ro.

One Comment

  1. Florentina octombrie 6, 2014 at 12:27 pm - Reply

    Am avut un job care mi-a placut foarte mult dar am renuntat deoarece salariul era mic si patronul era zgarcit, tot timpul ne cerea sa improvizam in loc sa cumpere utilajul necesar.
    _________________________________________
    bcr pensii

Leave A Comment